top of page
  • Writer's pictureHKRV

Nadvojvoda Ferdinand Zvonimir o svom svjedočanstvu vjere i Međugorja na molitvenom skupu u Beču 2023


Nesvakidašnji događaj u Beču, međugorskoj vidjelici Mariji ukazala se Gospa tijekom molitve, u govoru spomenula da sve više mladih ljubi Gospu, a nadvojvodu Ferdinand Zvonimir uzela kao primjer.


Dana 27. rujna 2023. tijekom 16. Molitvenog skupa za mir (Friedensgebet) u katedralnoj crkvi sv. Stjepana u Beču, sudjelovao je u molitvama i prisustvovao svetoj misi hrvatski nadvojvoda NjKV Ferdinand Zvonimir koji je svjedočio i o svom iskustvu s Međugorjem i vjerom prema Kristu i Gospi. Svetu misu predvodio je NjU biskup i miru Klaus Küng, dok izrečene molitve i pjesme bile su na hrvatskom i njemačkom jeziku. Posebice je govorila o svjedočenju vjere međugorska vidjelica Marija Pavlović - Lunetti.


NjKV Ferdinand Zvonimir je tijekom molitve sjedio tik do vidjelice Marije kojoj se tijekom predvođenja molitve krunice ukazala Gospa, pogledom iznad njih, zbog čega je na nekoliko minuta zastala molitva i nastavila se. Nakon molitve su mnogi govorili o svom svjedočenju vjeru, tako i nadvojvoda Ferdinand Zvonimir o svom međugorskom iskustvu. Tijekom govora vidjelice Marije kazala je:


"Vidim mnogu djecu (mlade) koja su se zaljubili u Gospu, na primjer Ferdinand (Zvonimir) koji je dao svoje svjedočanstvo. U ovoj pustinji čovječanstva, priziva nas Bogorodica životu. Međugorje je postalo vrelo svježine kršćanstva, ne zbog svježine zraka ili mjesta, već zato jer je Bogorodica tamo prisutna..."

O svom svjedočanstvu vjere posvjedočio je i nadvojvoda Ferdinand Zvonimir koji je opisao svoj prošlogodišnji susret s Međugorjem. Mjesto o kojem nije previše razmišljao niti ga poznavao, gdje jedan uobičajan izlet koji je trebao završiti s tipičnim provodom i zabavom mladih za njegov 25 rođendan u nekoj prekomorskoj zemlji, završio je tako da je sam Ferdinand Zvonimir odbio izlazak i otišao sa paterom Georgom u Međugorje. Iako ga je pater ostavio zbog obaveza prvog dana, svoj rođendan i slijedećih pet dana proveo je sam u vjeri i kontemplaciji. Prilikom svog svjedočenja je rekao:



"prvi dan već sam prošao mjesto (Međugorje) i križni put, drugi dan već je postalo dosadno nisam ništa osjećao niti vidio, treći dan već sam obišao sve što se moglo vidjeti... četvrti dan sam već razmišljao da bih uzeo prijevoz i otišao, te sam otišao na redovitu jutarnju misu na kojoj je propovijedao svećenik kojeg još nisam vidio... prišao mi je i krenuo pričati jednu pripovijest o čovjeku... Tada su me oblile emocije, iako sam bio loše volje tih dana, sam samcat u nepoznatom mjestu, naprosto dotaklo je moju dušu. Upravo mi je taj trenutak obnovila i molitva ove krunice."

NjKV Ferdinand Zvonimir je također vezan uz podupiranje, volontiranje i rad u Marijinim obrocima o čijoj važnosti je govorio tijekom svog svjedočanstva. Zanimljivost, tijekom molitva i pjevanja, unatoč težem govoru hrvatskog jezika pjevao je Hvala Kriste na našem jeziku. Inače prvorazredni športaš, osvajač znamenitih 24 sata Le Mansa, praunuk je posljednjeg legitimnog hrvatskog kralja i blaženika Crkve Karla IV. Vrlo je prisutan i aktivan u humanitarnom radu, obavezama u mnogim dinastičkim i katoličkim Redovima i organizacijama.



NAPOMENA: HKRV nema služben stav o viđenjima u Međugorju, njima pristupa isključivo uz služben stav Crkve, otvoreni ka mišljenju prelata i vodstva Crkve. Međugorje smatramo mjestom izrazite marijanske pobožnosti i njegujemo odnos našeg naroda prema Bogorodici.




(Fotografije izv: Youtube, FB)


Hrvatsko kraljevsko vijeće

2023.


Postanite mecena i podržite rad Hrvatskog kraljevskog vijeća, donacije možete uplatiti na:



Ime primatelja: Hrvatsko kraljevsko vijeće

IBAN: HR8123400091111081585

SWIFT: PBZGHR2X

Banka: Privredna banka Zagreb

Opis: Donacija



Opmerkingen


Opmerkingen zijn uitgezet.
bottom of page